Λίγα λόγια για μένα (και την Κ. Δημουλά)
- Όνομα: ΝΙΚΟΛΑΟΣ
- Επώνυμο: ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ
- Διεύθυνση Ιστολόγιου (Blog): http://pakepatrwn.blogspot.com
- Επάγγελμα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Εργασίες Γενικού Μέρους
1. Συμμετοχή στο Forum του ΠΑΚΕ (ατομική)
Το προφίλ μου στο Forum του Συστήματος Ασύγχρονης Εκπαίδευσης του ΠΑΚΕ. Βαθυστόχαστες παρεμβάσεις σε θέματα καίριας σημασίας...
2. Δημιουργία ατομικού ιστολογίου σχετικού με την επιμόρφωση στα ΠΑΚΕ (ατομική)
α. Προσωπικό Ιστολόγιο: Ημερολόγιο Οδοστρώματος
Προσωπικό ιστολόγιο που μετρά σε χιλιόμετρα τις μέρες για το τέλος της επιμόρφωσης...
β. Παρουσίαση Ιστολογίων των Επιμορφούμενων στο ΠΑΚΕ Πατρών
Μικρή εφαρμογή για γρήγορη πρόσβαση στα ιστολόγια των συναδέλφων
γ. Συναθροιστής (aggregator) αναρτήσεων ιστολογίων των επιμορφούμενων στο ΠΑΚΕ Πατρών
Εφαρμογή ενσωματωμένη στο υλικό της εργασίας 3 (ομαδική με Βάσω Αλεξοπούλου και Νίκο Κούκη), η οποία περιλαμβάνει:
- Λίστα αναρτήσεων των ιστολογίων των συναδέλφων
- Πλήρες κείμενο των αναρτήσεων των ιστολογίων των συναδέλφων
- Δυνατότητα αναζήτησης στις αναρτήσεις με βάση το συγγραφέα, την ημερομηνία ανάρτησης και τα μεταδεδομένα των αναρτήσεων.
Ενημερωνόταν αυτόματα κάθε δυο ώρες αλλά το Σχολικό Δίκτυο "έκοψε" το script γιατί το θεώρησε επικίνδυνο για την ασφάλειά του!!! Τώρα ενημερώνεται (χειροκίνητα) στο τέλος κάθε μέρας.
3. Δημιουργία «πλατφόρμας» υποστήριξης διδακτικής - μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση εργαλείων Web 2.0
(Αν δεν δουλεύει ο παραπάνω σύνδεσμος δοκιμάστε κι εδώ. Οι DNS servers του Σχολικού Δικτύου έχουν τρελαθεί τελευταία!)
Ομαδική εργασία με Βάσω Αλεξοπούλου και Νίκο Κούκη, δημιουργημένη στο CMS Joomla. Περιλαμβάνει το σύνολο του υλικού που έχει διανεμηθεί στο πλαίσιο της επιμόρφωσης κατηγοριοποιημένο σε ενότητες και κατηγορίες. Βασικές λειτουργικότητες της εφαρμογής:
- Δυνατότητα σχολιασμού των αναρτήσεων με χρήση λογαριασμών δημοφιλών παρόχων διαδικτυακών υπηρεσιών και κοινωνικών δικτύων.
- Αυτόματη μεταφορά των τίτλων των αναρτήσεων στην εφαρμογή micro-blogging Twitter. Ακολουθήστε μας!
- Αυτόματη μεταφορά των τίτλων των αναρτήσεων στο Facebook (όχι, δεν έχουμε fun club)
- Πρόγραμμα συναντήσεων και εργασιών για το Τμήμα των φιλολόγων, με δυνατότητα ενημερώσεων των συναδέλφων με SMS και email.
- Συναθροιστής αναρτήσεων ιστολογίων (aggregator), που περιλαμβάνει:
- Λίστα αναρτήσεων των ιστολογίων των συναδέλφων
- Πλήρες κείμενο των αναρτήσεων των ιστολογίων των συναδέλφων
- Δυνατότητα αναζήτησης στις αναρτήσεις με βάση το συγγραφέα, την ημερομηνία ανάρτησης και τα μεταδεδομένα των αναρτήσεων.
4. Δημιουργία δραστηριότητας με τη χρήση wiki βασισμένη στο μοντέλο West & West (2009)
Ομαδική εργασία με Βάσω Αλεξοπούλου και Νίκο Κούκη. Tο wiki προσφέρει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να διερευνήσουν τη λειτουργία των Μέσων Ενημέρωσης και να αξιολογήσουν τις θετικές και αρνητικές πλευρές τους. Οι μαθητές θα εργαστούν σε ομάδες και συνεργατικά θα προβάλλουν θέσεις υπέρ ή κατά των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων, των διαφημίσεων και του διαδικτύου, ώστε τελικά να είναι σε θέση να διαμορφώσουν κριτική στάση απέναντί τους.
5. Δημιουργία e-portfolio (ατομική)
Η ομορφιά που βλέπετε εδώ. Ωραίο περιβάλλον όταν το εγκαθιστά άλλος, ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ στο δρόμο με τις λεύκες για όποιον αποτολμήσει να το εγκαταστήσει στο Σχολικό Δίκτυο.
6. Δημιουργία e-μαθήματος σε πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle) σύμφωνα με το μοντέλο ADDIE (ομαδική δύο ή τριών ατόμων)
Ομαδική εργασία με Βάσω Αλεξοπούλου και Νίκο Κούκη, στο περιβάλλον του ΠΗΛΕΑΣ (!) (λόγω τιμής, έτσι μεταφράζουν το Moodle στα ελληνικά). Νεοελληνική Λογοτεχνία Θεωρητικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου, διδακτική ενότητα "Κρητικός" του Διονυσίου Σολωμού. Ωραιότατες σκηνές ναυαγίου, ταιριαστές με το κλίμα των ημερών...
(κλειδί πρόσβασης: ad321)
7. Αξιολόγηση μαθησιακού περιβάλλοντος (με βάση το 6) με τη χρήση της ευρετικής αξιολόγησης η-μάθησης των Benson et a. (2001) και ερωτηματολογίου SUS (ατομική)
Για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας κληθήκαμε ως ομάδα με Βάσω Αλεξοπούλου και Νίκο Κούκη, να αξιολογήσουμε την πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle) των συναδέλφων Μαντζαρίδου Α., Δεστέ Γ. και Κωτσίδη Κ. (εδώ). Τα αποτελέσματα της αξιολόγησής μας:
Περί ευρετικής αξιολόγησης η-μάθησης
8. Δημιουργία ιστοσελίδας (Site) με εργαλεία σχεδιασμού ιστοσελίδων (FrontPage, GoogleSites, Weeblee) (ατομική)
α. Εικονικοί Κόσμοι και Εκπαίδευση
Λόγω της αλλεργίας που μου προκαλούν οι αυτοματοποιημένες εφαρμογές δημιουργίας ιστοσελίδων, επέλεξα τη δημιουργίας μιας (και μόνης) σελίδας σε Dreamweaver. Παρωχημένη αισθητική, κείμενα "σεντόνια", αλλά και νοσταλγία για την παλιά - καλή HTML που κοντεύουμε να ξεχάσουμε.
Παράλληλα, μια ευκαιρία για αναφορά στους εικονικούς κόσμους και το Sloodle, παλιές αγάπες που τελευταία με κεντρίζουν και πάλι...
"Κουτάλα" συλλογής διαδικτυακών ερανισμάτων. Καινούριο παιχνίδι.
Άλλο ένα παιχνίδι. Όσα φέρνουν οι φίλοι μου στο Twitter και όχι μόνο...
Εργασίες Ειδικού Μέρους
(Παραλείπονται εργασίες ειδικού μέρους που υλοποιήθηκαν είτε ομαδικά είτε ατομικά σε επίπεδο ΠΑΚΕ, οι οποίες δεν προβλέπονταν στον αρχικό σχεδιασμό)
Ψηφιακή αφήγηση (ατομική)
Στο πλαίσιο της ενότητας «Εργαλεία Ψηφιακής Αφήγησης», δημιουργήσαμε ένα επτάλεπτο επεξηγηματικό βίντεο για τη χρήση του CMS Moodle. Το βίντεο απευθύνεται στους επιμορφούμενους των ΚΣΕ αλλά και τους επιμορφούμενους του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Η εγκατάσταση του Moodle που χρησιμοποιείται στο βίντεο εξυπηρετεί ανάγκες των εκπαιδευτικών που επιμορφώνονται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας και είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://users.sch.gr/nkaklam/rafina ).
- Ανάρτηση στο ιστολόγιο "Ψηφιακή Αφήγηση", κάντε κλικ εδώ
- Ανάρτηση βίντεο στο youtube, κάντε κλικ εδώ
Πρακτική Άσκηση
Πρακτική Άσκηση στο ΚΣΕ
Πλάνο παρατήρησης διδασκαλίας σε ΚΣΕ
Παρατήρηση διδασκαλίας στο ΚΣΕ Φιλολόγων στο ΕΠΑ.Λ. Γλυφάδας στις 3-11-2011. Το γνωστικό αντικείμενο της ενότητας ήταν η παρουσίαση στους επιμορφούμενους της ενότητας ήταν η παρουσίαση στους επιμορφούμενους του Διαδικτύου ως πηγής πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων.
Για την ανάγνωση του Πλάνου παρατήρησης διδασκαλίας στο ΚΣΕ, πιέστε εδώ
Πλαίσιο σχεδιασμού και αναφοράς σεναρίου στο ΚΣΕ
Η διδασκαλία έλαβε χώρα στο ΚΣΕ Φιλολόγων στο ΕΠΑ.Λ. Γλυφάδας στις 10-11-2011. Το γνωστικό αντικείμενο της ενότητας ήταν η εκπαιδευτική χρήση των ιστολογίων.
Για την ανάγνωση του Πλαισίου σχεδιασμού και αναφοράς σεναρίου στο ΚΣΕ, πιέστε εδώ
Πρακτική Άσκηση στο σχολείο
1ο Πλαίσιο σχεδιασμού και αναφοράς σεναρίου στο σχολείο
Το πρώτο σενάριο διδασκαλίας υλοποιήθηκε στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Λυκείου και έχει τίτλο "Μια Τάξη χωρισμένη", διδακτική πρόταση στην ενότητα Στερεότυπα - Ρατσισμός, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Λυκείου (σελ. 119 - 126 του σχολικού εγχειριδίου).
Για την ανάγνωση του 1ου Πλαισίου σχεδιασμού και αναφοράς σεναρίου στο σχολείο, πιέστε εδώ
2ο Πλαίσιο σχεδιασμού και αναφοράς σεναρίου στο σχολείο
Το δεύτερο σενάριο διδασκαλίας υλοποιήθηκε στο μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β΄ Λυκείου (Αλ. Παπαδιαμάντη, Το μοιρολόγι της Φώκιας: μια διδακτική πρόταση)
Για την ανάγνωση του 2ου Πλαισίου σχεδιασμού και αναφοράς σεναρίου στο σχολείο, πιέστε εδώ
Περιεχόμενα:
Όνομα | Περιγραφή | |
---|---|---|
Εργασία 1 - Ατομική | Συμμετοχή στο Forum του ΠΑΚΕ (ατομική) | |
Εργασία 2 - Ατομική | Δημιουργία ατομικού ιστολογίου σχετικού με την επιμόρφωση στα ΠΑΚΕ (ατομική) | |
Εργασία 3 - Ομαδική | Δημιουργία «πλατφόρμας» υποστήριξης διδακτικής - μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση εργαλείων Web 2.0 | |
Εργασία 4 - Ομαδική | Δημιουργία δραστηριότητας με τη χρήση wiki βασισμένη στο μοντέλο West & West (2009) | |
Εργασία 5 - Ατομική | Δημιουργία e-portfolio (ατομική) | |
Εργασία 6 - Ομαδική | Δημιουργία e-μαθήματος σε πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle) σύμφωνα με το μοντέλο ADDIE | |
Εργασία 7 - Ομαδική | Αξιολόγηση μαθησιακού περιβάλλοντος με τη χρήση της ευρετικής αξιολόγησης η-μάθησης των Benson et al. (2001) και ερωτηματολογίου SUS | |
Εργασία 8 - Ατομική | Δημιουργία ιστοσελίδας (Site) με εργαλεία σχεδιασμού ιστοσελίδων (FrontPage, GoogleSites, Weebly, Joomla) | |
Εργασία 9...ύ Μέρους | Ψηφιακή Αφήγηση | |
Φάκελος Π... Άσκησης | Πρακτικ'ή Άσκηση στο ΚΣΕ και στο Σχολείο | |
contents.htm | Περιεχόμενα |
Creative Commons License
Προβολές του/της ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ
Τοίχος του/της ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ
Ωραίος στρατιώτης Νικόλα! Και σκοτωμένος και με αμνησία!!!!!
Τι να πώ! Συγχαρητήρια, αλλά δεν απελπίζομαι! Κάποτε θα σε φτάσω! Ιδιαίτερες ευχαριστίες για τις Χαραυγές!Thumps up!!!